Next vs Ill - Ill wins

Vote and discuss EGFL 2011 games inside.

Who will win?

Ill
12
50%
Next
10
42%
Tie
2
8%
 
Total votes: 24

Toretto
Level 7
Posts: 2521
Joined: March 11th, 2004, 2:39 pm
Contact:

Next vs Ill - Ill wins

Post by Toretto » December 4th, 2011, 11:00 pm

Who will win?
-GRiD
Lee> kace we thought u died of natural causes and already held a funeral

User avatar
poemZX_
Level 6
Posts: 1683
Joined: June 12th, 2005, 10:12 pm
Location: Canada

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by poemZX_ » December 5th, 2011, 12:04 am

We got this. 60 minutes.
I dont quit on you. You dont quit on me. We're a team.

wewe
Level 3
Posts: 143
Joined: August 7th, 2008, 2:06 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by wewe » December 5th, 2011, 1:53 am

Next 50 mins
1:Hawkeye> your mom so fat she gave birth to eel

User avatar
GhostBusters
Level 4
Posts: 656
Joined: September 25th, 2011, 2:54 am
Location: Vancouver, WA

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by GhostBusters » December 5th, 2011, 2:25 am

I'll in 40 mins will be looking forward to this game we got this Shit =D
Squads:DogTown, Next, ILL, Dancnfairy
EGFL 2012 Champion!

I like my guns just like obama likes his immigrants undocumented

Combo>We got this shit. gonna beat bombed so bad he will have to find a job for once in hes life.
boss>Im a attackers worst nightmare

AH dealer
Level 4
Posts: 789
Joined: May 9th, 2008, 8:13 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by AH dealer » December 5th, 2011, 5:06 am

bombed is the only reason why they have a chance of winning.
Nao

AH dealer
Level 4
Posts: 789
Joined: May 9th, 2008, 8:13 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by AH dealer » December 5th, 2011, 5:06 am

bombed is the only reason why they have a chance of winning.
Nao

TheCript
Level 6
Posts: 1737
Joined: November 15th, 2008, 7:06 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by TheCript » December 5th, 2011, 7:23 am

AH dealer wrote:bombed is the only reason why they have a chance of winning.
bombed joined next?
Fc> how old are you again?
TheCript> 24
TheCript> sup?
Fc> you sure you didn't mistype and you actually wanted to type 14?

^^ the level of trolling fc is stuck at ^^

Toretto
Level 7
Posts: 2521
Joined: March 11th, 2004, 2:39 pm
Contact:

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Toretto » December 5th, 2011, 7:49 am

Ill in 14
-GRiD
Lee> kace we thought u died of natural causes and already held a funeral

Lag Knight
Level 4
Posts: 894
Joined: July 20th, 2003, 3:17 pm

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Lag Knight » December 5th, 2011, 10:25 am

ill in 13
they see me flankin...
they hatin...

Optimal
Level 8
Posts: 3527
Joined: January 30th, 2008, 6:55 pm
Location: Netherlands, the
Contact:

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Optimal » December 5th, 2011, 10:37 am

i remember a pu yesterday, it had king, lee bombed and some other vet on attack, they never pushed our ill defense, next will be alot easier, a whole lot easier, but its true, we have bad shows on sundays somehow we are caught up in our lifes but im finishing my farm this week and then it all goes automatic again, so i can most likely start showing to all matches unless a problem occurs.

and rofl at ah thinking bombed will give them chance.
Viper Squadron Image

Smoking Blue

Combo
Level 3
Posts: 378
Joined: December 11th, 2005, 8:24 pm

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Combo » December 5th, 2011, 4:42 pm

next lacks a good attack, wont be able to handle our defence. diper scan combo and vato to powerfull.

User avatar
GhostBusters
Level 4
Posts: 656
Joined: September 25th, 2011, 2:54 am
Location: Vancouver, WA

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by GhostBusters » December 5th, 2011, 9:49 pm

lol o know they got bomb the one who bailed on his squad and backstabbed them didnt even bother to show to any of there games and didnt even give them a chance and he says that legendary was bad and not going anywhere he was the one that wasnt going anywhere wasnt even trying to lead his squad one bad squad leader there all his fault so he gives up and joins next like a little punk
Squads:DogTown, Next, ILL, Dancnfairy
EGFL 2012 Champion!

I like my guns just like obama likes his immigrants undocumented

Combo>We got this shit. gonna beat bombed so bad he will have to find a job for once in hes life.
boss>Im a attackers worst nightmare

BOMBEDTASTIC
Level 3
Posts: 132
Joined: October 19th, 2009, 11:17 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by BOMBEDTASTIC » December 6th, 2011, 12:33 am

gotta love when benchwarmers start talking cause they got on a squad they dont contribute shit 2

QUICK STRIKE
Level 4
Posts: 561
Joined: March 8th, 2007, 9:16 pm

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by QUICK STRIKE » December 6th, 2011, 2:54 am

Guess I'll show slam some people again. I hope trance and bacon show, they are the only competition.
Dont think ive faced bloodline hope hes ready as i will be for him.

User avatar
GhostBusters
Level 4
Posts: 656
Joined: September 25th, 2011, 2:54 am
Location: Vancouver, WA

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by GhostBusters » December 6th, 2011, 2:58 am

BOMBEDTASTIC wrote:gotta love when benchwarmers start talking cause they got on a squad they dont contribute shit 2
lol your a funny guy backstabber ive played every game ive show and the whole game to so i dont know where you think im a bench warmer i start every game so ill be laughing when i play you guys this weeken and pwned the shit out of your easy asses the only reason u guys havnt got a loss is bec u guys have been playing weak squads well prepair for your first loss so ive actualy contribute alot so i dont know what fuck your talking about get you storie straight and go back to duel where you belong bomb acuatly thinks hes going make a diffrence thats a laugh remember this keyword its called TEAM
Squads:DogTown, Next, ILL, Dancnfairy
EGFL 2012 Champion!

I like my guns just like obama likes his immigrants undocumented

Combo>We got this shit. gonna beat bombed so bad he will have to find a job for once in hes life.
boss>Im a attackers worst nightmare

User avatar
GhostBusters
Level 4
Posts: 656
Joined: September 25th, 2011, 2:54 am
Location: Vancouver, WA

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by GhostBusters » December 6th, 2011, 3:05 am

o ya and thanks for ruining egfl bomb now that theres 1 less squad this season all your fault
Squads:DogTown, Next, ILL, Dancnfairy
EGFL 2012 Champion!

I like my guns just like obama likes his immigrants undocumented

Combo>We got this shit. gonna beat bombed so bad he will have to find a job for once in hes life.
boss>Im a attackers worst nightmare

BOMBEDTASTIC
Level 3
Posts: 132
Joined: October 19th, 2009, 11:17 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by BOMBEDTASTIC » December 6th, 2011, 3:34 am

heyyy calm down bro ur a benchwarmer its okay

Optimal
Level 8
Posts: 3527
Joined: January 30th, 2008, 6:55 pm
Location: Netherlands, the
Contact:

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Optimal » December 6th, 2011, 5:21 am

QUICK STRIKE wrote:Guess I'll show slam some people again. I hope trance and bacon show, they are the only competition.
Dont think ive faced bloodline hope hes ready as i will be for him.
rofl quickstrike still thinks he good after his bad gameplay over the years
Viper Squadron Image

Smoking Blue

Lag Knight
Level 4
Posts: 894
Joined: July 20th, 2003, 3:17 pm

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Lag Knight » December 6th, 2011, 9:54 am

GhostBusters wrote:
BOMBEDTASTIC wrote:gotta love when benchwarmers start talking cause they got on a squad they dont contribute shit 2
lol your a funny guy backstabber ive played every game ive show and the whole game to so i dont know where you think im a bench warmer i start every game so ill be laughing when i play you guys this weeken and pwned the shit out of your easy asses the only reason u guys havnt got a loss is bec u guys have been playing weak squads well prepair for your first loss so ive actualy contribute alot so i dont know what fuck your talking about get you storie straight and go back to duel where you belong bomb acuatly thinks hes going make a diffrence thats a laugh remember this keyword its called TEAM
thats one long ass sentence benchbusters.
they see me flankin...
they hatin...

User avatar
GhostBusters
Level 4
Posts: 656
Joined: September 25th, 2011, 2:54 am
Location: Vancouver, WA

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by GhostBusters » December 6th, 2011, 10:49 am

Will see this weeken -.-
Squads:DogTown, Next, ILL, Dancnfairy
EGFL 2012 Champion!

I like my guns just like obama likes his immigrants undocumented

Combo>We got this shit. gonna beat bombed so bad he will have to find a job for once in hes life.
boss>Im a attackers worst nightmare

Unlimited
Level 4
Posts: 685
Joined: December 24th, 2003, 12:14 pm
Location: SSCI Extreme Games
Contact:

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Unlimited » December 6th, 2011, 11:03 am

next got this in an hr and a half
Image
Colonel Lag> 275 consecutive kills? I'm lucky to get 2 consecutive kills!

TheCript
Level 6
Posts: 1737
Joined: November 15th, 2008, 7:06 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by TheCript » December 6th, 2011, 11:11 am

what about a squaddissolve match
bwljaohuaha
Fc> how old are you again?
TheCript> 24
TheCript> sup?
Fc> you sure you didn't mistype and you actually wanted to type 14?

^^ the level of trolling fc is stuck at ^^

AH dealer
Level 4
Posts: 789
Joined: May 9th, 2008, 8:13 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by AH dealer » December 6th, 2011, 11:58 am

GhostBusters wrote:o ya and thanks for ruining egfl bomb now that theres 1 less squad this season all your fault
Ya bombed you suck, you ruiner. But seriously tho, ghost calm down.
Nao

User avatar
Karth
Level 4
Posts: 728
Joined: April 3rd, 2008, 1:31 am

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Karth » December 6th, 2011, 1:10 pm

GhostBusters wrote:lol o know they got bomb the one who bailed on his squad and backstabbed them didnt even bother to show to any of there games and didnt even give them a chance and he says that legendary was bad and not going anywhere he was the one that wasnt going anywhere wasnt even trying to lead his squad one bad squad leader there all his fault so he gives up and joins next like a little punk
You're either an idiot or a really clever satirist .

Toretto
Level 7
Posts: 2521
Joined: March 11th, 2004, 2:39 pm
Contact:

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Toretto » December 6th, 2011, 1:17 pm

Ill hands down has an extremely strong roster, but for their worst players to knock strong players like qs and bombed is just idiotic.

Coming from two fillers and trashing two game changers?

Its almost as stupid as when I went at king!
-GRiD
Lee> kace we thought u died of natural causes and already held a funeral

User avatar
GhostBusters
Level 4
Posts: 656
Joined: September 25th, 2011, 2:54 am
Location: Vancouver, WA

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by GhostBusters » December 6th, 2011, 5:55 pm

Ok fine Ill just solve this problem this weekend o.O no big your right nao but as kace was saying its alright for them to trash on ether people but if it comes them o know there little saints there are no kings in ss
Squads:DogTown, Next, ILL, Dancnfairy
EGFL 2012 Champion!

I like my guns just like obama likes his immigrants undocumented

Combo>We got this shit. gonna beat bombed so bad he will have to find a job for once in hes life.
boss>Im a attackers worst nightmare

Combo
Level 3
Posts: 378
Joined: December 11th, 2005, 8:24 pm

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Combo » December 6th, 2011, 8:14 pm

qs will play from spec once he start forcing, and bombed will pull a legendary and will play pub while next is playing the match.

User avatar
poemZX_
Level 6
Posts: 1683
Joined: June 12th, 2005, 10:12 pm
Location: Canada

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by poemZX_ » December 6th, 2011, 9:41 pm

Lol all this trash talk.... should be a good game ^^
I dont quit on you. You dont quit on me. We're a team.

QUICK STRIKE
Level 4
Posts: 561
Joined: March 8th, 2007, 9:16 pm

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by QUICK STRIKE » December 7th, 2011, 1:44 am

Optimal wrote:
QUICK STRIKE wrote:Guess I'll show slam some people again. I hope trance and bacon show, they are the only competition.
Dont think ive faced bloodline hope hes ready as i will be for him.
rofl quickstrike still thinks he good after his bad gameplay over the years
Last i checked i was winning in game and out.
Hope you swing cuse everytime i play you, you get demolished. Your as bad as they come as a mid tier "aknowledged" player.

lol fuk off combo, pinche latino.

Optimal
Level 8
Posts: 3527
Joined: January 30th, 2008, 6:55 pm
Location: Netherlands, the
Contact:

Re: Next vs Ill - Dec 11 @ 2:00pm Est

Post by Optimal » December 7th, 2011, 2:29 pm

QUICK STRIKE wrote:
Optimal wrote:
QUICK STRIKE wrote:Guess I'll show slam some people again. I hope trance and bacon show, they are the only competition.
Dont think ive faced bloodline hope hes ready as i will be for him.
rofl quickstrike still thinks he good after his bad gameplay over the years
Last i checked i was winning in game and out.
Hope you swing cuse everytime i play you, you get demolished. Your as bad as they come as a mid tier "aknowledged" player.

lol fuk off combo, pinche latino.

last league u played u sucked more then a 4vp. gj newb
Viper Squadron Image

Smoking Blue

Locked

Return to “EGFL 2011 Predictions & Results”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest